Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

07 września 2007

Śliczna biżuteria...

Poprzez blog Bajkopisarki trafiłam dziś na blog Anielskiej_dziewczyny i się zakochałam w jej biżuterii decoupage. Szczególnie podoba mi się to, ale wszystkie są śliczne .
Moje silne postanowienie, że decoupage ja za żadne skarby uczyć się nie będę, odbiegło z głośnym kwikiem i śladu już po nim nie zostało... jedynie to, że mam całe mieszkanie robótkowo zawalone i materiałów do decoupage nie miałabym już gdzie wcisnąć powstrzymuje mnie od planowania uczenia się tego już... ale jak pokończę trochę rzeczy i wyrobię trochę włóczki, to kto wie... na razie pozostaje mi wzdychanie i natrętna myśl, aby sobie taki wisiorek kupić ;)
----------------------------------------------dodane wieczorem ;)
No i się zdecydowałam ;) i zamówiłam taki wisiorek. Na jednej stronie będzie miał elfa, zaś z drugiej anioła. Anielska przyjęła zamówienie i napisała, że powinna go zrobić 10-11 września :D

Brak komentarzy: