Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

27 października 2015

Próba powrotu

Nie było mnie tu już prawie rok. Powodów jest wiele, zaczynając od tego, że ostatnio miałam dużo okresów nierobótkowania, poprzez niechęć do wykańczania prac i robienia zdjęć oraz fakt, że Ravelry stało się moim notatnikiem dla wszelkich prac drutowo-szydełkowych.


Aktualnie mam kolejny (po tym zeszłorocznym) zryw frywolitkowy i potrzebuję miejsca, gdzie mogłabym umieszczać swoje notatki. Oczywiście mogłabym je sobie po prostu gdzieś zapisywać, ale jeżeli zrobię to tutaj, to są szanse, że także ktoś jeszcze z nich skorzysta, a ja dodatkowo będę miała powód, aby robić je porządnie.

Mam nadzieję, że uda mi się sukcesywnie wrzucić tu także moje ostatnio powstałe, a nie publikowane prace, ale nic nie obiecuję ;)

Brak komentarzy: