Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

12 sierpnia 2007

Szydełkowe elementy robione w rzędach

Ostatnio znalazłam w sieci kurs, z którego uczyłam się szydełkować elementy w rzędach.
Całość znajduje się tu. Ja zaczynałam od zrobienia tych kwiatków. Naprawdę warto spróbować, bo to jest łatwe.
Jak już się nabierze trochę wprawy to proponuje się przymierzyć do tych kwadratów. A potem to już z górki :D można samemu przerabiać zwykłe elementy na takie w rzędach :D Niestety nie wszystkie się da :( ale większość tak :D Mnie udało się już dwa elementy przerobić na takie rzędowe (skuteczność 2 na 2 :D)
Ostatnio odkryłam, że są także pewne wady robienia w rzędach... ponieważ nie przerabiamy ostatniego boku kwadratu, to błąd, który można zauważyć przy robieniu tego boku zauważa się dopiero jak się kończy rząd... z tej właśnie okazji zamiast 21 elementów na kamizelkę mam 14, bo dwa razy dopiero przy powrocie zauważyłam błąd i musiałam pruć 3 i 4 elementy :/ Teraz będę bardziej uważać!
A swoją drogą w ciekawy sposób Zdzid robi warkocze (wpis1, wpis2)... muszę kiedyś tak spróbować ;P

Brak komentarzy: