Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

21 października 2007

Wałek do koronki klockowej... sprzedam :/

Taaak... jak już pisałam kupiłam sobie wałek do koronki klockowej profesjonalnie napchany sianem przez panią Śliwę pochodzący prosto z Bobowej...

No i się uczuliłam. To jest nie fair: wiele razy byłam blisko siana i nic się nie działo... zaś koło tego wałka nie mogę przebywać, bo mi z nosa cieknie niemiłosiernie... ja protestuje :/
W związku z tym, że dla mnie ten wałek się nie nadaje to chciałabym go odsprzedać, jeżeli ktoś by chciał go kupić to proszę o maila robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl
Wałek jest wypełniony sianem (dla osób z alergią na trawy NIE polecam). Jest to profesjonalny wałek z Bobowej wykonany przez zawodową koronczarkę. Wg. niektórych tylko na takich wałkach się dobrze robi (m.in. dlatego postanowiłam go sobie kupić)... no, ale ja nie będę miała tej przyjemności :/

Brak komentarzy: