Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

26 września 2009

Zapomniany komplecik

Dawno, dawno temu... za górami, za lasami... No dobra, bez tych gór i lasów, ale 25 września 2005, przed pójściem do urny wyborczej (wybory parlamentarne) zaczęłam robić opaskę. Wykonanie jej zajęło mi jeden dzień, postanowiłam zrobić szalik do kompletu. Wykonanie szalika zajęło mi kolejne kilka dni, ale zawiesiłam się na wszywaniu nitek, wszyłam je dopiero tuż przed Gwiazdką, bo chciałam go wsiąść do Łodzi. Ze zdjęciami było mi jakoś strasznie pod górkę, w końcu zdjęcie opaski będzie niezbyt dobre, ale w obecnym stanie jest już trochę znoszona, więc jednak wolę to stare ;)
Wreszcie po 4 latach od zaczęcia i 3,5 od skończenia prezentuje komplecik:
opaska:

szalik:


i zbliżenie wzoru:

2 komentarze:

Iwona Eriksson pisze...

Lepiej pozno niz wcale :)
Znam to. U mnie tez dziergadla potrafia dluuugo lezec - niesety.
Pozdrawiam.
Iwona

splocik pisze...

Bardzo podoba mi się to, co robisz.
Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
Pozdrawiam ciepło.