Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

14 listopada 2012

Kolejne dwie chusty rozpoczęte

Poprzednie oczywiście nie skończone (znaczy nie napięte), ale trzeba przecież coś robić :> więc zaczęłam dwie kolejne.

Pierwsza ma być wg. wzoru Butterfly Effect:
A tutaj próbka wzoru ażurowego, który będzie później:
Moim zdaniem wygląda całkiem dobrze mimo bardzo melanżowej włóczki.
Zaś co do samej włóczki to jest to YarnArt Summer - 70% bawełna, 30% wiskozy. W dotyku jest to bardzo przyjemne, ale robi się z tego strasznie, bo się strasznie rozwarstwia. Ja kiedyś marudziłam na Sonatę Aniluxu, ale Summer pod względem roboty jest o wiele gorszy, choć trzeba przyznać, że w dotyku jest o wiele milsza.

Druga chusta to Freya Shawl z cienkiej tęczowej Kauni. Bardzo mi się ta chusta podoba, ale robi się ją strasznie ciężko. Gdyby nie to, że jestem w domu na zwolnieniu to pewnie bardzo wolno by je przybywało.
W tej chwili mam więcej, ale mam za krótkie druty, więc mogę zaprezentować to jedynie w wersji zezwłok:

2 komentarze:

Dorota pisze...

Freya bardzo mi się podoba,
ale nie lubię robić z opisu,
jeszcze po angielsku, brrr!
A tęczową niteczkę w zapasach mam,
więc coś z niej na pewno kiedyś wymodzę!

Robótki Marleny pisze...

Melanż w pierwszej jest bardzo delikatny, mnie się podoba:)
Mogę spytać, gdzie kupiłaś Kauni?
Pozdrawiam, Marlena