Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

30 czerwca 2007

Wieeelkie zakupy

Wczoraj i dziś byłam na robótkowych zakupach.
Wczoraj byłam u Doroty (robótkowy raj) i zakupiłam sporo muliny na
kwadraty na kołderki za jeden uśmiech, m.in. mulinę na szyld (litery
będą koloru morskiego) oraz jeszcze trochę drobiazgów...
Poza tym odebrałam "paczkę" (była to zwykła reklamówka) z "to i owo"
(oczywiście w ich siedzibie) a zakupiłam tam kredę krawiecką i wkłady
do ołówka automatycznego do tkanin
... robiłam już próbę, obie rzeczy
się spierają. Ołówek będzie do odrysowywania wzorów (bo pisak, którym
to robiłam do tej pory do dużego zagęszczenia linii się nie
nadaje) zaś kreda do rysowania kratek na kanwie... całkiem dobrze się
tym robi, ale nie wiem, czy nie trzeba będzie przejeżdżać dwa razy.
Dziś byłam w Gold-polu i jednym zdaniem to można streścić tylko tak:
"Czego oni tam nie mają..."
Spotkałam tam dwie panie (matkę i córkę) u których podpatrzyłam
świetną torebkę robioną z satynowej wstążeczki po prostu na drutach
nr. 12 gładkim prawym... no i oczywiście postanowiłam ją zrobić.
Autorka torebki chętnie objaśniła mnie co do szczegółów... co
zaowocowało tym, że kupiłam kilka "paczek" wstążki i odpowiednie
druty... ciekawe co z tego wyrośnie i kiedy...
Poza tym kupiłam troszkę koralików (naprawdę troszkę... nawet 2 zł nie
wydałam), igły do haftu z czubkiem, podstawy do broszek, srebrne bigle
i zapięcia...
Jedno wiem... na pewno będę tam jeszcze wracać ;P

Brak komentarzy: