Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

13 lipca 2007

Chusta - reinkarnacja

Po raz drugi zaczęłam chustę (wzór1, wzór2) o której już pisałam na tym blogu i na którą to zabrakło mi włóczki...
Po przemyśleniu kwestii tamtej chusty doszłam do wniosku, że jednak włóczka, z której ją robiłam była za gruba i jakby mi jej nie zabrakło to i tak wyszło by mi monstrum chusta...
Postanowiłam więc, że tamta chusta pójdzie do prucia, ja zaś zrobię sobie tę chustę z innej włoczki.
Tym razem będzie to anilana 100%, 267 m/100g (tex 125x3) czyli poczciwa stara Mirella. Robię podwójną nitką... ciekawe co mi z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że chusta będzie miała sensowne wymiary... jedno jest pewne: włóczki mi nie zabraknie bo mam jej 1,9 kg ;P
Obecnie mam tyle chusty:

Zaś tyle włóczki jest już zwinięte w kłębki:

Z tymi kłębkami to miałam "zabawę"... źle się do tego zabrałam i nie naciągnęłam na niczym pierwszego motka, przez co tak się poplątał, że przewijałam go kilka godzin i to jeszcze na dwa kłębki (od obu stron), które potem przewinęłam w jeden... przy drugim byłam już mądrzejsza i naciągnęłam go sobie na szufladzie na klawiaturę ;)

Brak komentarzy: