Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

13 lipca 2007

Zmiana szydełkowych planów

Niestety muszę zmienić swoje szydełkowe plany ze względu na przyrzeczenie wyrabiania zapasów. Przy okazji szukania włóczki na chustę okazało się, że z te włóczki, z których zamierzałam zrobić bluzkę Ewciaks
nie pasują do siebie :/ W związku z tym przesuwa się ona obecnie na koniec kolejki, gdyż na razie nie mam pomysłu z jakiej włóczki ją zrobić :/
Poza tym do kolejki dodała się Ewa Crochet... po tym jak Dziunia zaprezentowała ją na sobie złamałam się... będzie jak w tej reklamie: "Wszyscy mają Mambem... mam i ja!"
W związku z tymi zmianami po chuście w kolejce jest bluzka z Phildara, która jakiś czas temu robiła Vampiroknit, zrobię ją z tej samej włóczki co chustę, ale raczej pojedynczą a nie podwójną nitką ;P

Brak komentarzy: