Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

26 kwietnia 2008

Spotkanie pl.rec.robotki-reczne

Dzisiaj było spotkanie grupy. Było nas bardzo mało :( tylko ja, Dorota i Ewa. Ta ostatnia tylko na chwilę, bo się gdzieś spieszyła...
Ewa przyniosła bawełnianą bluzkę:

i przyszła w dwóch swoich wyrobach (poza powyższym zdjęciem kolory złe, bo z tego pośpiechu mi się złe ustawieni w aparacie wcisnęło :/)


Jak Ewa wyszła, to wpadłam na to żeby robić zdjęcia na zewnątrz.
Dorota prezentuje swój obraz:

A tu obraz w zbliżeniu:

Ja przyniosłam najwięcej rzeczy, ale nie robiłam ich zdjęć na miejscu, bo mi się nie chciało... w końcu zostały już przeze mnie wcześniej obfotografowane... Większość z nich pokazywałam już na blogu, pozostałe zaś trafią tu wkrótce, więc jak ktoś chce pooglądać moje prace to zachęcam do obejrzenia innych notek ;P

Brak komentarzy: