Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

13 kwietnia 2008

Tygrysek.... i Arielka

Z okazji choroby nie jestem w stanie pracować ani pisać pracy magisterskiej :/, nie pojechałam na warszawskie spotkanie kołderkowe :/ i wogóle jest do kitu... jedynie krzyżyki mają się świetnie - skończyłam kolejny kwadracik, następny jest zaś w trakcie...
Arielkę zaczęłam wcześniej, ale znudziły mi się te strasznie długie rzędy i w ramach odmiany zaczęłam robić tygryska. Bałam się trochę tych ciągłych zmian pomarańczowy/czarny, ale wbrew pozorom robiło się całkiem przyjemnie :D
Bez backstich'y wyglądał tak:

Z backstich'ami zaś tak:

Od dziś będę się starać pokazywać także lewe strony xxx, które już skończyłam ;) Wszystkie lewe strony znajdą się w albumie, zaś konkretne lewe będą widoczne po najechaniu myszką na obrazek ;)
To gwoli wyjąśnienia czemu coś się zmienia ;) A teraz jeszcze obecny stan Arielki:

Brak komentarzy: