Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

27 grudnia 2012

Freya Shawl zakończona

Nieskromnie powiem, że efekt końcowy bardzo mi się podoba :)
I jeszcze zbliżenie:
Zakończenie jest lekko przekombinowane, bo ostatnim wykonanym rzędem jest po raz drugi wykonany rząd 72. Potem w lewym rzędzie zamknęłam na lewo wszystkie oczka, tak, że robótka wygląda jak zamykana normalnie na prawej stronie.
Na oko, patrząc po kolorach w reszcie motka, wychodzi mi, że zużyłam około połowy. Jak wreszcie rozpakuje wagę, stanę się bardziej konkretna :P
Mimo faktu, że wzór wymaga robienia z opisu i dość sporej ilości liczenia, robiło mi się tę chustę całkiem przyjemnie. Zastanawiam się nad wykonaniem jej także z grybszej Kauni, tylko oczywiście w mniejszej ilości rzędów.
W trakcie robienia znalazłam 3 błędy w opisie, mianowicie w rzędach:
-> 34 - na końcu powinno być K3 zamiast K2
-> 50 - na końcu K3 a nie K4
-> 64 - brakuje narzutu przed powtarzaną sekwencją
Teraz tylko nie wiem, co mam zrobić z reszty tej tęczowej włóczki, macie może jakieś propozycje?

10 komentarzy:

Marakyo pisze...

Chciałabym zapytać: skąd masz ta piękną włóczkę? Jest cudowna i sama chciałabym z takiej wykonac coś ładnego.

A pomysł - to zależy ile Ci jej zostało, ale mnie do tej chusty pasowałyby śliczne koronkowe rękawiczki! :D

Pozdrawiam!

*gooocha* pisze...

cacuszko!!!! :)

aniam1009 pisze...

Jest przepiękna :)) Aż mnie zatkało... :))

Antosia pisze...

Cudna, bardzo energetyczna. Super ogląda się nie tylko w pochmurny zimowy wieczór.

Sylwia Seremity Zając pisze...

Dzięki dziewczyny :)

Marakyo wełna jest zakupiona od użytkowniczki allegro gosia-samosia2, która znam zresztą osobiście z warszawskich spotkań robótkowych. W tej chwili akurat niczego nie wystawia, ale możesz do niej napisać maila (jeżeli chcesz jej adres to napisz mi maila, to prześlę).
Co do rękawiczek to nie podejmuje się robienia czegoś tak skomplikowanego :> Pewnie będzie z tego kolejna chusta/szal, tylko nie mam chwilowo weny na wzór :>

Unknown pisze...

Cudna !!!
Wszystko jest w niej idealne... Nie mogę przestać ją podziwiać...
Zdolniacha z Ciebie :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Super. Z reszty może mitenki? Palców nie trzeba robić ;) Albo po prostu rękawki ;) A ja się przymierzam i przymierzam do zrobienia swetra na okrągło.

Marakyo pisze...

@Sylwia dziękuję za info :) po maila odezwę się na pewno, ale to dopiero w styczniu. Świąteczne przygotowania i prezenty pochłonęły zdecydowanie zbyt wiele funduszy :p
A allegrowe konto już dodane do obserwowanych :)

Pozdrawiam!!

persjanka pisze...

cudna chusta,piekny kolor i wzor...pozdrawiam ania

joanna pisze...

Piękna chusta! Ten wzór na tle tych kolorów dodaje jej uroku...Pozdrawiam