Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

15 stycznia 2008

Gdzie ta keja...

Gdzie ta keja, a przy niej ten jacht?
Gdzie ta koja wymarzona w snach?
Gdzie te wszystkie sznurki od tych szmat?
Gdzie ta brama na szeroki świat?

Gdzie ta keja, a przy niej ten jacht?
Gdzie ta koja wymarzona w snach?
W każdej chwili płynę w taki rejs,
Tylko gdzie to jest? No gdzie to jest?


Kilka dni temu zaczęłam robić obrazek jachtu.
Obecnie prezentuje się tak:

Zdjęcie jak zwykle wyszło nie najlepiej, ale grunt to się nie przejmować.
Jak można się domyśleć z części obwódki, obrazek będzie mniej więcej wielkości używanego przeze mnie tamborka ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

mmmm, fajnie się zapowiada :)

to mi przypomniało u mojej Musze ;)
no ale muchy w zimę śpią więc moja też korzysta z tego przywileju :D

mój blog też śpi....

a tak swoją drogą, czy ja widzę nowy tamborek? ;P

pozdrowionka