Kontakt: robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl

22 marca 2007

Chusta rosnie a ja sie martwie

Chusta rosnie i wyglada tak:


Ja zas coraz bardziej sie martwie, ze nie starczy mi wloczki... jestem w 29 rzedzie na 46 i wykorzystalam juz 3,5 motka... a wszystkiego mam 5... wiec zostalo mi juz tylko poltora... mam nadzieje, ze sie jednak uda... ale mam spore watpliwosci...
A tak inaczej na to patrzac to jest troche smieszne, bo na poczatku myslalam, ze mi jakies 3 motki starcza... widac moj brak doswiadczenia w robieniu ubran i wogole w ocenianiu ile nici wychodzi... nigdy dotad nie mialam problemu w stylu, ze mam ograniczona mocno ilosc nici... bo zawsze moglam takie same dokupic... a z tymi nie jest tak latwo, bo sa kupione na allegro :(
No ale coz... pozyjemy... zobaczymy...

Brak komentarzy: